18. Alles op?

3 maart 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Alles op?

Nu zijn het echt de laatste loodjes. Ook van onze blog 😉. Daarom hier wat foto's nog van Emily om het af te leren.

022018IMG_0004

022018IMG_0180

022018IMG_0218

022018IMG_0282

IMG_8910

20180221_7302

20180221_7349

IMG_8883

Vandaag wel lekker uitgeslapen en ontbeten met croissantjes. Alvast wat opmaken vandaag natuurlijk. Lekker gezwommen en een beetje gechilled. Vanmiddag met de buurtjes de opmaak borrel. Dat is onze laatste borrel want morgen zitten we met borreltijd al op het vliegveld dus alle borrel spullen mogen op. Morgen overdag hebben we gelukkig ook nog tijd om lekker te zwemmen want we hoeven pas 16:30 het huisje uit.

Vanavond nog lekker uit eten geweest met onze voetjes in het zand en nu de meiden op bed liggen alvast wat inpakken en opmaken.

En natuurlijk wat leuke foto's van ons een keer van de family swim.

IMG_9628

IMG_9603

IMG_9586

IMG_9570

IMG_9564

IMG_9529

IMG_9522

IMG_9631

En morgen is natuurlijk ook echt de dag dat alles op mag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Inge:
    4 maart 2018
    En toen was het avontuur voor dit jaar alweer (bijna) voorbij. Met een glimlach op mijn gezicht de verhalen weer gelezen en de foto's bekeken. Volgende week weer samen met Emily aan de slag. Ik kijk er naar uit. En voor jullie Ayo Korsouw, bon bini Houten
  2. Liesbeth Dijxhoorn:
    4 maart 2018
    Het waren weer mooie verhalen om te lezen. Alvast een goede reis gewenst.
  3. Dolphins4Teun:
    4 maart 2018
    Genoten van jullie verhalen. We kijken uit naar het moment dat we met Teun daar naar toe kunnen voor de therapie.
    Goede terugreis!
  4. Karin Verhoeven:
    4 maart 2018
    Dank jullie wel voor alle mooie verhalen en foto’s. Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van Emily. Alvast een goede terugreis en we zien elkaar over een paar dagen. Liefs
  5. Jet:
    4 maart 2018
    Wat is het weer een mooie belevenis voor jullie geweest waarvan ik heerlijk heb mee kunnen genieten door de prachtige verhalen en foto s. Goeie reis terug en tot dinsdag. Wordt een lang kringgesprek😅
  6. Leonie:
    4 maart 2018
    Wow, wat een prachtige foto's. Wat een bijzondere ervaringen & herinneringen mogen jullie weer meenemen! Goede reis en zie er naar uit om Emily vrijdag weer te zien!
  7. Arnout Dijxhoorn:
    5 maart 2018
    Ben echt jaloers op al die leuke momenten die jullie daar beleefd hebben. Dank je voor alle mooie foto’s en boeiende (levens) verhalen. Goede reis