Zondagsrust

12 maart 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag hebben we heerlijk genoten van de zondagsrust. Dus alleen een korte beschrijving van de dag. Een goed rustig Nederlands zondags ontbijt met croissants en daarna lekker rustig in het zwembad gelegen. Maar natuurlijk ook flink erin gesprongen alleen moet je dat niet doen met je telefoon in de broekzak. Die ligt nu in de rijst, dus we mochten aardappels eten op zondag in plaats van rijst met vis. Maar eerst s middags nog lekker rustig pannekoeken gegeten.

Nog even naar het strandje geweest en heerlijk gesnorkeld en nog even gekletst met de schuin onder buurvrouw die hier een appartement hebben. Onze kleine meiden konden daardoor mooi nog even met de strandspeeltjes van hun kleinkinderen spelen.

Morgen weer starten met de tweede therapieweek.

1. Zus:
    13 maart 2017
    Ook best oké , zo'n dagje niets... Lekker! En dan vandaag duimen dat Kanoa zijn weekend goed benut heeft en helemaal klaar is voor Emily!
  2. Joni:
    Heerlijk, even bijkomen van alle indrukken. Succes vandaag weer en veel plezier!