Let it go

18 maart 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag moeten we de vakantie langzaam laten gaan. Maar leuk om straks iedereen weer te spreken, al valt er weinig te vertellen als iedereen alles al meegelezen heeft;-).
Lekker dagje strand gehad samen met mede therapie-patientje Matthijs met zijn ouders. Daar nog een gevaarlijke Rozemarijn-haai gezien. IMG_1907

En dan 's avonds uit eten met vier mooie meiden in mooie jurken. Die laat ik dus zeker niet gaan.

IMG_1904

Heerlijk spare ribs gegeten en daarna ons lekker laten gaan met een drankje of wat aan de bar met mijn stoere meiden. Rozemarijn ook lekker aan de cocktails. En lekker dansen met zijn allen op de live muziek tot laat. De ouders van Matthijs kwamen ook nog gezellig langs en dan als klapper op de avond: Emily die solo voor een vol restaurant "let it go" van frozen gaat zingen en het publiek laat zich gaan met een wel gemeend applaus.

20170318_212541

Wat een afsluiting van een heerlijke vakantie. De film van het optreden volgt nog van de serveerster die daar een filmpje van heeft gemaakt.

Super leuk dat zoveel mensen onze blogs hebben gelezen, bijna 1200 bezoeken en in het totaal zijn de pagina's 16.954 bekeken dat maakt het het schrijven waard! Ik denk dat Imke haar  werkblogs maar vanuit Curacao moet gaan schrijven want deze aantallen heeft ze nog niet gehaald ;).

Nu weer klaar voor terug naar Nederland. 17:00 uur Curaçao tijd vliegen we. Dus we hebben nog een half dagje tot 13:50 voor we gaan. Nu maar hopen dat ze het vliegtuig hier ook laten gaan (dat is hier wat minder zeker dan in Nederland).

1. Ellen en Frank:
    Goede vlucht terug!
  2. Jikke:
    19 maart 2017
    Wat een mooie verhalen...supermooie foto's...dat jullie genoten hebben was daarop te zien...
    Een goede terugreis
  3. Jet:
    19 maart 2017
    Wat fijn dat jullie zo n heerlijke gezellige vakantie hebben gehad. Goede vlucht en tot dinsdag.
  4. Jikke:
    19 maart 2017
    Wat een mooie verhalen...supermooie foto's...dat jullie genoten hebben wat te zien..
    Een goede terugreis
  5. Karin Verhoeven:
    Lieve allemaal,
    Genoten van alle verhalen. Elke ochtend wakker worden met jullie.....ga maar eens op zoek naar een andere invulling :)
    Ben ook super benieuwd of Emily iets duidelijker praat. Ik onthoud in ieder geval:" praten als een schildpad ". Tot snel.
    Een goede vlucht terug,. ✈️
    Liefs
  6. Zus:
    19 maart 2017
    Dank voor alle prachtige verhalen vol humor, wijsheid en relativering. Ik vind jullie allebei schrijftalenten! Het zal saai worden de komende tijd zonder m'n ochtend bericht van jullie..
    Maar wat heerlijk om elkaar snel weer te zien!
  7. Mama:
    Verlang naar jullie
  8. Marjon:
    19 maart 2017
    Wat was het leuk om de afgelopen dagen te lezen over jullie belevenissen! Tijd voor een nieuw boek met een streepjescode Imke? ;-) Goede reis naar huis!
  9. Liesbeth Dijxhoorn:
    19 maart 2017
    Goede reis. De Grootslag zal weer een stuk levendiger worden als jullie thuis zijn. Verheug me daarop
  10. Marleen:
    19 maart 2017
    Wat is Emily toch een hartendiefje... Goeie terugreis en tot gauw!
  11. Klaas:
    19 maart 2017
    Goede reis! We spreken jullie snel weer.
  12. Cilia:
    19 maart 2017
    Ik heb echt genoten van jullie verhalen.
    Ik.hoop jullie weer gauw te zien
  13. Esther:
    19 maart 2017
    Lieve allemaal, ik heb ook genoten van jullie foto's en verhalen. Wat een avontuur. Hele goed vlucht naar huis!
  14. Inge:
    Welkom thuis
  15. Mvd:
    31 maart 2017
    Wat leuk zeg......even een inhaalslag doen, zoals je ziet. We zijn weer een beetje bij de tijd zo na onze jetlag....Liefs CMM.