Gelukt!

1 maart 2017 - Houten, Nederland

Wauwie zo trots, iedereen deed het zo goed en ze waren zo aardig. De incheckmeneer van de andere balie ging zelfs van zijn plek om petjes, kleurplaten en een armbandje te halen. Na een vrolijke Doei! V Emily konden we weer verder. Bijna...want de meneer van de kleurplaat moest natuurlijk ook nog gedag gezegd worden.
Nu in het vliegtuig...ik heb er stiekem best zin in om gewoon eens 10 uur te zitten :).

1. Frank:
    1 maart 2017
    Hoi luitjes,

Goed om alleen maar vrolijke gezichten te zien. Hopelijk is de vlucht verder ook relaxed. En dan lekker het zonnetje in . Geniet van een fijne vakantie en een goede therapie!
  2. Jet:
    1 maart 2017
    Oh geweldig de foto s. Zo mooi met hun eigen koffertje. Geniet heerlijk van de vliegreis. Rust maar lekker uit.
  3. Jet vd Linden:
    En jullie hebben het ook zeker verdiend om een keer 10 uur te zitten! :)
  4. Jayentie:
    2 maart 2017
    Leuk de foto's. Fijne reis!
  5. Leonie:
    Wat geweldig om te lezen en te zien! Blij voor jullie dat het zo goed is gegaan! Benieuwd naar de volgende verhalen
  6. Mama:
    3 maart 2017
    Imke heeft me gevraagd al hun volgers te vertellen dat ze geen internet hebben en wifi niet werkt. Jammer