Drie of vier meiden

3 maart 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

20170303_170356

Vaak hoor ik "zwaar zeker Olaf, drie meiden" dan zeg ik natuurlijk dat ik er zelfs vier heb want die grote hoort er ook bij natuurlijk. Maar verder geen probleem hoor. Ik kan lekker met rozemarijn snorkelen of leguanen of krabben vangen (bijna dan want als het dichtbij komt is het toch wel zielig voor de krab).

Lekker rustig hoor vier meiden. Die meiden lekker aan het kleuren in plaats van voetballen in de kamer en de vraag of ze geld mogen voor een kettinkje in plaats van nieuwe games.

Loop je met ze over Mambo beach langs de winkel boulevard met 65 winkeltje. Goh het zijn wel weinig winkeltjes. Ach ze zijn wel klein (de winkeltjes) en met vier dames tegelijk de winkel in met souvenirs van glas en steen is ook een grote uitdaging. Dus kritisch op het juiste moment offer je je op als vader en ga je met de twee kleine dames de speeltuin in, zodat de andere dames de winkel in kunnen. 20170303_164443663_iOS

En natuurlijk altijd fijn je blijft de grote held als je een vliegje weg kunt jagen.

Als we hier over een jaar of 10 weer terug zijn mag ik zeker ook nog mee naar een optreden van thomas berge of gerard Joling

IMG_2325

Toch een groot voordeel al die meiden ;-)

1. Jet:
    4 maart 2017
    Geweldig al die verhalen. Leuk om te lezen. Oh ja Olaf uit ervaring weet ik de jongens komen vanzelf.:)
  2. Mama:
    4 maart 2017
    Volgens mij zijn er op curacao twee schrijvers geboren. Heerlijk om te lezen.