Afteldolfijn

28 februari 2017 - Houten, Nederland

20170226_094401Zondag het laatste stukje puzzel van onze afteldolfijn geplakt. Zijn mooie rode lippen maakten hem compleet.
Morgen om 10.00 uur de lucht in.

1. Inge:
    28 februari 2017
    Heel veel plezier en succes met de therapie. Ik ga zeker volgen hoe het jullie daar vergaat. Goede vlucht en tot over 2,5 week. Groetjes (uit Portugal) Inge.
  2. Marjolein:
    Heel veel plezier. geniet ervan. ik ga het volgen. goede reis.
  3. Leonie:
    28 februari 2017
    Wat leuk en spannend! Eindelijk is het zover. Wens jullie een hele goede reis en dat alles soepeler mag gaan dan de voorbereidingen. Hele mooie tijd. Ik ga jullie zeker volgen!
  4. Jet:
    Hallo Olaf,Imke,Roosmarijn,Emily en Madelief
    Een hele goede reis en geniet van deze mooie en bijzondere reis. Heel fijn om dit met elkaar te doen.
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
  5. Jip:
    Veeeeel plezier!!
  6. Liesbeth Dijxhoorn:
    1 maart 2017
    Wij wensen jullie een supergoede reis met heel veel plezier. Wij hopen van harte dat de therapie gaat brengen waar jullie zo erg op hopen. In gedachten reizen we met jullie mee. We gaan natuurlijk dit logboek goed bijhouden. Spannend om te lezen wat jullie meemaken en hoe de meiden reageren.Veel liefs en een hele dikke kus van ons.